Σάββατο 17 Ιουλίου 2010

ΤΡΑΓΟΥΔΙ

Στίχοι: Άλκης Αλκαίος
Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος
Πρώτη εκτέλεση: Μαρία Δημητριάδη

Μόλις σταμάτησε στη ράμπα η γιορτή
και οι μάγιστροι σού βγάζουν το καπέλο
φτάνει μια λέξη τη φοβέρα σου να πει
κι εγώ μαζί σου δύω κι ανατέλλω.

Δώσ’ μου τα χέρια σου, ακριβή
δρολάπι απ’ τον Αϊ-Φραγκίσκο
χάνομαι κάθε που σε βρίσκω
μες στη θεσσαλική βροχή.

Φτιάχνουν τη μάσκα σου οι δραπέτες με πηλό
να βρει τροφή του Χάρλεμ το καμίνι
στον κόσμο που ανασαίνεις τον αληθινό
στήσαν χορό οι μαζορέτες κι οι αθερίνοι

1 σχόλιο:

  1. Στ. Ξαρχάκος- Ιακ. Καμπανέλλης, Το μεγάλο μας τσίρκο (1973)



    Καλήν εσπέραν αφεντάδες

    Καλήν εσπέραν αφεντάδες, καλώς ορίσατε κυράδες.
    Μέλισσες μάζεψαν τη γύρη, την φέρανε στο πανηγύρι.
    Οι μέλισσες ζυμώνουν μέλι, ήλιε μου φάε και μην σε μέλει.
    Τα φίδια φέραν το φαρμάκι, τα παλικάρια το μεράκι.
    Το μπρούσκο βράζει στο βαρέλι, ήλιε μου πιές και μη σε μέλει.
    Με όσα κι αν πω κι ό,τι κι αν δείτε, να μη μου παραξενευτείτε.
    Όσα χωράνε στην αλήθεια, δεν τα βαστάν τα παραμύθια.

    Κελαϊδάνε οι γαϊδάροι και γκαρίζουν τα πουλιά.
    Βγάζει κρίνους η τσουκνίδα, σκόρδα η τριανταφυλλιά.
    Η πορτοκαλιά κρεμμύδια και καρπούζια η μηλιά.

    Θέλω να σ’ έχω και να μ’ έχεις, τα μυστικά μου να κατέχεις.
    Τα μάτια σου είναι ο ουρανός μου και το τραγούδι σου ο καημός μου.
    Γαλάζια θάλασσα η ποδιά σου, άστρα στολίζουν τα μαλλιά σου.
    Ο Αυγερινός σαν πρωτοφέξει, ο ήλιος θά ‘ρθει να σε κλέψει.
    Θά ‘χει βιολιά για να χορέψεις και δώρα για να σε πλανέψει.
    ...............................................

    ΑπάντησηΔιαγραφή